Translate

söndag 15 december 2013

Jag har fått nya kollegor ;)








Tänk vad tiden går fort!
Snart är det redan julafton, känns som vi nyss gick in i December månad.
Och jag har haft fullt upp, mängder av nya produkter har kommit in i webbshopen.
Så som ny gjorda smycken, mina retro dam vantar, dregglisar, lapptäcken och Elsa Beskows månad planscher m.m.
Framförallt är jag så glad över att jag inte längre är ensam utan har fått massor av nya kollegor.
Det är mina designer som har sina saker i min webbshop.
Så nummera kan ni hitta saker från dessa formgivare

Birgit och Benny
Rino
Orkan Lia
Spooon
Made by Leena
Kavatglas
Sara Davidsson och Tove Davidsson
Lena Greneskog
Kreativa Björnskog
Remade by Sara Forsberg

Helt enkelt ett härligt gäng som alla gör otroligt fina saker
Ta gärna en titt in i webbshopen och se deras alster.

Ha en fortsatt trevlig tredje advent

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar