Translate

lördag 21 september 2013

Visningsrum äntligen klart




Äntligen är mitt visningsrum klart!
Detta rum har tidigare varit mitt syrum men jag har insett att jag måste ha ett rum där jag kan förvara alla mina alster och saker jag säljer.
Dels för att det är roligt att kunna pynta ett rum med massor av fina saker och mycket för att jag ska kunna ta emot kunder hemma, utan att det ser ut som ett kaos med alla mina pågående projekt.




Så nu känner jag mig mogen att berätta...
Vintage in my heart är numera ett litet företag, där du kommer fina alster sydda av mig och även från andra små designers.
Du finner också vintage barn relaterade saker så som barn böcker, inredningsdetaljer, kläder och massor av andra roliga saker.
Även sytillbehör knappar, band, spets m.m

Det som redan som kommit in som är nytt är de underbara bambi galgarna och i veckan kom även bomulls garnet Victoria i härliga färger från Marks och Kattens.


Och det kommer komma massor av andra roliga saker framöver så häng gärna med ;)

Hur handlar man då ?
Jo, titta gärna in i min webbshop
Eller om ni ser nått ni är intresserad av går det fint att maila till vintageinmyheart@outlook.com


Ha en fin kväll

Marina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar