Translate

fredag 13 september 2013

Det ska bli så kul...





Att blogga är inget nytt för mig.
Jag bloggade i många år under namnet Made by Ina.
Tyvärr har jag lagt ner den sidan då jag inte kallar mig det längre.
När jag började med instagram skulle jag ta detta namn men tyvärr var detta redan upptaget.
Fyndade länge och till slut kom vintage in my heart till mig.
Och nu känns Made by Ina inte längre jag, utan namnet vintage in my heart känns mer rätt.

Instagram har varit ett smidigt sätt att nå ut då tiden inte riktigt har räckt till sen när man fick en liten.
Men jag ändå saknat att kunna skriva av sig lite och ge lite tips på pyssel.

Hoppas kunna bidra med mer färg åt er vardag och ge er inspiration.

Denna veckans sömnad har varit klänningar, dregglisar och blöjfodral

Och i veckan kom en härlig leverans med bambi galgar som nu har hittat ut i webbshopen
Jag är så himla kär i dessa!
Visst är de underbara?!


Hoppas ni vill följa med i min nya blogg!

Nu ska jag ge mig ut på jakt efter mina gamla bloggar jag följde förr och även leta efter lite nya.
Tipsa mig gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar